Pagina's

vrijdag 4 augustus 2017

You are awesome

Ik heb de Jar van Jillibean ook gebruikt voor een onderwaterkaartje. Lekker nautisch dus deze keer, want ja je kunt natuurlijk ook zwemmen in zo'n Jar hihi. Het design papier is van Authentique - Seafarer en past goed bij dit thema. Beetje druk maar ach dat moet ook kunnen toch.
Deze zeedieren zijn van Talyored Expressions - Under the sea daar zijn ook bijpassende mallen van. Ik heb ze deze keer gewoon uitgeknipt. Ik vind de haai maar ook de andere zeedieren zo geweldig grappig. 
Under the Sea
Ik heb wat zeewier e.d. van TE Build a scene Underwater en van Joy - Under the sea koraal toegevoegd. Bij het zeewier van TE zitten ook wat kleine schelpjes en een zeester. Deze heb ik gestanst van Shimmer Sheet van Elizabeth Design en in de Jar als schudmateriaal erbij gedaan. Echt zo leuk.
De meeuwen/seagulls van Cottage Cutz. Ze hebben een mooi maatje om op een kaart te gebruiken.
De tekst You are JAWSOME is van Lawn Fawn. Met een banner van MFT natuurlijk
Hij was super jarrig :) om te doen.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: