Pagina's

zondag 26 november 2017

Krans met Layered Sowflakes

Toen ik de bij elkaar passende sneeuwsterren zag bij de nieuwe release van MFT was ik gelijk verliefd. Je kunt ze zo geweldig combineren en stapelen. De dies Layered Snowflakes, Clear Stamps Snowflakes Splendor en dies Snowflakes Splendor
 Bij de dames van Dutch Card Lovers zag ik Challenge # 282 een krans op je kaart. Marjan maar ook de andere dames hadden hele leuke voorbeelden gemaakt. Nou ik ben gelijk aan de slag gegaan. Hierboven het eerste resultaat. Deze doet dan ook mee aan de Challenge een krans op je kaart van Dutch Card LoversDe tekst is van Marianne Design
Stempelen en stansen en dan lekker stapelen maar.
Natuurlijk vroeg dit om nog een kaartje. Het basispapier van beide kaarten is van het blokje WinterWishes dat ik bij Marlous tegen kwam. Te mooi en te leuk om te laten liggen.
De tekst Peaceful Greetings is van MFT. 
Voor deze kaart nog wat exra glimmer sneeuwvlokken gestanst.
Zelf vind ik de roze uitvoering net iets leuker. Nou ja een klein beetje dan.
Nu zo eerst weer even wat oefeningen doen en daarna weer met het pootje omhoog.
Morgenochtend mogen de krammetjes eruit. Wel even kiezen op elkaar want jakkie dat steekt toch wel gemeen.Daarna hopelijk weer wat minder spanning op de knie.
Nog een fijne winderige zondag.
Groetjes Marja.

6 opmerkingen:

anita01 zei

Grandioos, sneeuwvlokjes zijn altijd prachtig maar deze stelen de show....

Mooie fiets heb je zeg, een uitkomst...ooit hoop ik deze ook nog eens aan te schaffen....

Veel succes met je uitdaging hoor :)

Warme Groetjes,
Anita

Marjan zei

Mooi zoals je de sterren hebt gelayered! De kleurtjes zijn ook top. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Marja en succes met de knie!

anja curvers zei

Prachtig hoor die layers van sterren en in zo'n mooie kleuren, gaaf hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL. En heel veel sterkte met de knie.

José zei

Deze kaarten hebben een grote "wauw" factor Marja, ze zijn superleuk, wat een mooie sneeuwvlokken en prachtige kleurtjes, ik zou geen keuze tussen de twee kunnen maken!
Liefs uit Andernach

Ellen zei

Prachtige krans gebruikt op je kaart!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Margot zei

Supermooi gemaakt! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.